4. TEHETSÉGSEGÍTŐ PROGRAMOK HAZÁNKBAN ÉS MÁS ORSZÁGOKBAN

Táblázatok jegyzéke

2.1.1. táblázat. A kreativitás négy szintje Kaufman és Beghetto (2009) nyomán

2.1.2. táblázat. Öndeterminációs kontinuum: Az emberi motivációk típusai a szabályozási stílusok és az okság észlelt helyének szempontjaival (Ryan és Deci, 2000, 61. nyomán újraszerkesztve)

2.1.3. táblázat. Oktatási és tanulási tőke és definícióik (Ziegler és mtsai, 2017, 27.)

2.1.4. táblázat. A tehetséges gyerekek hatékony fejlesztésére szolgáló keretek (Balogh, 2016, 50.)

2.2.1. táblázat. Az iskolai dokumentumok forrásai és példái

2.5.4.1. táblázat. Wiegersma (1989) modellje (Karner, 2009). A pályaorientációs szakemberek kompetenciamátrixának kialakítása. A modellt kiegészítettük a tehetség-tanácsadási szintekkel és kompetenciákkal

2.6.3.1. táblázat. A természettudományos megismerés és gondolkodás összetevői (Csapó és mtsai, 2015)

2.6.3.2. táblázat. A természettudományos tehetség összetevői életkor szerint (Yager, 1989; Nemcová, 2016)

2.6.3.3. táblázat. Az IBL és PBL összehasonlítása (Dobróné, 2015, 8.)

2.6.4.1. táblázat. A projekt terve